zaterdag 20 juli 2019

PT Janela do Inferno 8 t/m 2

02-06-2019
#8
Deze serie bracht ons naar hele mooie plekjes.
Deze cache vonden we gelijk.
#7
Gevonden
#6
Ook gevonden
#5
We waren nog steeds aan het klimmen....
maar ook deze cache hebben we gevonden.
#4
Naar deze cache hebben we heel lang gezocht.
De hint was wortels en daar waren er heel wat van.
We zochten veel verder dan het nulpunt, maar we konden de cache niet vinden.
Uiteindelijk besloten we om het op te geven, ik liep alvast door, maar draaide me nog even om naar Fairy1 en toen viel mijn oog op een gat met een steen ervoor.
Ik liep terug, maar kon er niet bij, dus pakte Fairy1 de steen en daar was de cache!
Als je ervoor stond zag je hem niet, het is dus dat mijn oog erop viel vanaf de plek waar ik toen stond, maar ook deze hebben we dus gevonden!
En vanaf hier ging het pad _eindelijk_ naar beneden!!!
#3
Ook deze vonden we.
#2
En met het vinden van deze cache hadden we de serie compleet.
Op de miradouro hebben we gekeken waar de bonuscache moest liggen.
We dachten tussen 1 en 2, omdat daar een groot stuk tussen zat, maar hij bleek kilometers verderop, op een hoge berg te liggen, dat vonden we wel een afknapper en ook eigenlijk nergens op slaan.
Nu hadden we wel een auto, maar echt geen zin meer om nog een berg te gaan beklimmen, dus de bonuscache hebben we overgeslagen.
Het was een prachtige wandeling en het was leuk dit nu eens een goed onderhouden serie was, waarbij alle caches er waren.

Geen opmerkingen: