vrijdag 22 februari 2019

KK3F1J: Podilatis -1J

 22-02-2019
Deze puzzelcache had ik al lang geleden opgelost en omdat hij vlakbij ons huis ligt waren we er al zeker vier keer geweest om hem te zoeken, maar we konden hem nooit vinden.
In de logs lazen we steeds dat hij zo makkelijk te vinden was, maar waar we ook zochten, wij zagen hem niet...
Vandaag keek ik nog eens naar de opgave en toen merkte ik dat ik het wel goed uitgerekend had, maar i.p.v. 71, 17 in het coordinaat neergezet had (ik ben cijferblind).
Tja en dat scheelt toch wel een meter of 100 en dan kun je zoeken tot je een ons weegt maar vind je de cache nooit.
Vanmiddag reden we weer naar deze cache en aangekomen op de goede plek zagen we de cache al vanaf de fiets :-)
Inderdaad een makkelijke cache in de buurt van mijn favoriete beeld op het Pad van Ad.

Geen opmerkingen: