woensdag 21 augustus 2013

Druivenstreek 2

21-08-2013
Gisteravond stonden er ineens 21 mailtjes in mijn inbox van een nieuwe serie caches in Huldenberg.
En even later kwam er een mailtje dat de Varendelserie ook een nieuwe cache erbij had # 5.5.
Vanmorgen heb ik wat caches in de gps gezet en het plan was om eerst de nieuwe Varendel te zoeken.
Op Google hadden we gezien waar we ongeveer moesten zijn, maar toen we daar aankwamen, bleek de cache niet in de gps te staan, waarschijnlijk staan er op het ogenblik 1000 caches in...
Daar was ik niet echt happy mee, want nu zou ik vanmiddag er weer op uit moeten om een cache te zoeken.
Nu had ik gisteravond ook heel even naar de eerste paar caches uit deze nieuwe druivenstreek serie gekeken en ik dacht/hoopte dat ik nummer 2 zonder gps zou kunnen vinden.
We reden er naar toe en op de plaats waarvan ik dacht dat de cache zou moeten zijn vonden we hem ook!
Nummer 21 van de challenge en er liggen genoeg caches voor de rest van de maand :-)

Geen opmerkingen: