donderdag 5 september 2024

Roteiro Fontanários

 04-09-2024
 Deze Adventure Labcache serie heeft als thema Fonteinen en ligt in 5 verschillende gemeenten.
Hij is alleen in het Portugees beschreven en alhoewel we dat best redelijk kunnen lezen, was het een lastige labcache die we in een aantal delen gedaan hebben.

1. Santa Cruz
Hier ging het  om een aantal treden, maar wat ik ook invoerde alles was fout.
Dus ben ik thuis maar met trial en error antwoorden gaan invoeren tot ik het goede antwoord had.
 
 
2. Nossa Senhora do Rosário
Hier begrepen we de vraag wel, maar we konden het antwoord niet vinden.
Ik maakte een aantal foto´s en pas toen ik er thuis eentje heel erg uitvergrootte, kon ik het antwoord lezen en invoeren.
 
3. Cabouco
Hier dachten we dat we de vraag begrepen, maar we zagen het antwoord nergens.
Thuis heb ik de foto´s weer uitvergroot, maar de naam die we moesten hebben was niet te lezen.
Vandaag waren we er weer en zelfs met mijn neus erbovenop was de naam nauwelijks te lezen.
Ik probeerde verschillende letters, maar het bleef fout.
Gelukkig kreeg Fairy1 een ingeving over de schrijfwijze van de voornaam en toen was het antwoord goed.
 
4. Água de Pau
Hier moesten we door de rommel lopen om het antwoord op de vraag te kunnen lezen, maar het was zowaar in één keer goed! 

5. Ribeira Chã
Dit was de vijfde en laatste fontein en eigenlijk de enige waar je gewoon zo het antwoord kon vinden. 
En daarmee hadden we deze labcache voltooid.

We vonden het nou niet echt de meest mooie fonteinen op het eiland en om hier nou een labcache van te maken...
Maar goed, ieder zijn ding, wij hebben er in ieder geval weer finds bij voor de challenge.




 
 



 
 
 



Geen opmerkingen: