zondag 15 december 2019

N1 Rode Droom

14-12-2019
We aten vandaag andijvie en ik had net de aardappelen opgezet toen ik een mailtje kreeg van een nieuwe puzzelcache in de buurt.
Het waren 8 voetballers van de Rode Duivels, nu kijk ik nooit naar voetbal, maar wel naar het journaal waar een flink stuk sport inzit, dus dan zie ik nog wel eens een voetballer voorbij komen.
Ik herkende er een aantal en dacht ik kijk of ik de andere ook kan vinden.
Dat had ik tot mijn eigen verbazing snel voor elkaar en nog even later had ik 8 getallen die klopte met het controle getal.
Er stond weer zo'n stomme formule bij, maar Fairy1 rekende die even vlug uit en toen zagen we dat de cache IN onze straat ligt.
Nu zijn we absoluut geen FTF jagers, maar nu heb ik de aardappelen even van de pit gehaald en zijn we naar de cache toegelopen.
Het was inmiddels al helemaal donker, maar Mowgli had een lampje meegenomen en we vonden de cache vrijwel direkt en waren inderdaad de eersten.
Foto's heb ik niet gemaakt, ik ben vandaag even teruggelopen om bij daglicht deze foto te maken.

Geen opmerkingen: