dinsdag 25 september 2018

Birdhouse Treasure

16-06-2018
Hier konden we nergens parkeren en ook niet ergens in de buurt, dus zette  Fairy1 de auto aan de kant met knipperlichten aan en bleef in de auto zitten, terwijl ik de cache ging zoeken.
Die had ik redelijk snel gevonden, maar openkrijgen lukte niet zo heel snel.
Eerst moest ik een sleutel zoeken en toen ik die gevonden had daarmee het erg verroestte slot open zien te krijgen.
Toen dat gelukt was kon ik onze naam in het logboekje schrijven en foto's maken van de TB's :
- WII Waa (Gamilaraay
- In Memory of K-9 Nicky
- Flip the Grashopper
- Mission on Travel - Hawknato
- Hannes on Tour
- Caching on the Mars Geocoin 4.08B
- Travel Bug Dog Tag - Blue Smiley.
Daarna ben ik een hele poos bezig geweest om het slot weer dicht te krijgen en kwam ik met een paar zere handen weer terug bij de auto.

Geen opmerkingen: