dinsdag 10 juli 2018

Smurf 1 t/m 8 en 79

07-07-2018
Toen ik voor de Hidden Creatures Challenge eens ging kijken of er een leuk fietsrondje was, niet al te ver rijden van huis, viel mijn oog op een Geo Art in de vorm van een Smurf in Heist op den Berg.
Dat fietsrondje ligt er al vanaf februari en ik weet niet waarom het me niet eerder opgevallen is (misschien een beetje veel weggeweest ;-) )
Samen met Mowgli loste ik de puzzels op en vandaag gingen we met z'n drieen op pad om de 81 caches te zoeken.

#1
 #2
 #3
 #4
 Dit was de 15e cache voor de challenge en daarvoor kregen we souvenir Sphinx

#5
Aan het begin van deze serie kwam er ook net een ander team aan.
Bij deze cache hebben we een poosje gewacht zodat ze alvast vooruit konden gaan, want om nou steeds met 5 man bij een cache staan te drummen is niet helemaal ons ding.

 #79
In de listing stond dat #79 en #80 later tussen de serie gelegd zijn en dat we deze cache het beste tussen #5 en #6 konden doen, dus dat deden we ook.
We moesten een rare lus fietsen, die eigenlijk niets toevoegde aan de serie, dus waarom deze cache er later nog bijgemaakt is snappen we niet helemaal, maar wie zijn wij.
De koordinaten weken hier heel erg af en we hebben dan ook lang gezocht. Toen we het bijna op wilden geven vonden we hem toch nog.

 #6
 #7
 #8
In sommige caches zat een code en daarmee kun je de tussenbonussen uitrekenen.
We vonden alle caches tot aan de eerste bonus, dus het was ook geen probleem om die uit te rekenen.
 Het was de twintigste cache en daarvoor kregen we souvenir Gryphon

Geen opmerkingen: