maandag 15 januari 2018

Rond de Tomme

15-10-2017
Het was een heerlijke nazomerdag, zo'n dag dat je eigenlijk niet binnen kunt blijven zitten, dus reden we met de auto richting Ottenburg om daar deze 6 kilometer lange wandeling te maken.

#1
We parkeerden de auto redelijk dichtbij nummer 1 waar we aan de wandeling begonnen.
Deze cache konden we snel vinden.
 #2
Naar deze cache hebben we heel lang gezocht. We wilden het net opgeven toen ik iets bekeek dat ik al bekeken had, maar nu viel me iets op en toen stond ik toch nog met de cache in mijn handen.
 #3
We liepen in een holle weg, maar om bij deze cache te komen moesten we omhoog klauteren.
Boven aangekomen trok dit ufo achtige bouwwerk meer de aandacht en daar heb ik dan eerst foto's van gemaakt. Het is een of ander radar voor vliegtuigen. Daarna hebben we de cache snel kunnen vinden.
 #4
Deze cache vonden we gelijk.
 #5
Net als deze cache
 #6
En ook deze was niet moeilijk, we moesten alleen door een stukje bos lopen en uitkijken dat we de paddenstoelen niet plat zouden trappen.
 #7
Hier hebben we heel erg lang gezocht terwijl de kalkoenen ons in de gaten hielden.
Ook stonden we recht in het zicht van mensen die in tuinen bezig waren, wat ik niet echt prettig vind zoeken. We konden de cache niet vinden en hebben het uiteindelijk opgegeven.
 #8
Deze cache lag dan weer zo voor het grijpen.
 #9
Hier maakten brandnetels het ons wel lastig, maar we hebben de cache toch te pakken gekregen.
 #10
Naar deze cache hebben we ook best lang gezocht, maar uiteindelijk hebben we hem wel kunnen vinden.
 #11
Gelukkig hadden we de uitschuifbare stok met een magneet eraan bij ons zodat we deze cache konden pakken.
 #12
Deze cache lag dan weer in het volle zich, maar je moet wel een cacher zijn om het te herkennen als cache. Het was een leuke, originele cache.
 #13
Bij deze cache had ik het geluk dat ik er eigenlijk gelijk tegenaan liep.
 #Bonus
Ondanks dat we nummer 7 niet hadden kunnen vinden, konden we toch de koordinaten voor de bonuscache uitrekenen en als mooie afsluiter van dit rondje hebben we die ook kunnen vinden.
In de cache discoverden we de TB Super Victor
Het was een mooie wandeling die ons weer op plekjes gebracht heeft waar we nog nooit geweest waren.
De caches waren leuk en goed verzorgd, sommigen waren makkelijk en anderen weer moeilijk: wij vonden het een heel leuk rondje.

Geen opmerkingen: