maandag 20 november 2017

Stercus accidit

 11-10-2017
We kwamen in een soort park dat onderhouden wordt door de Meanwhile Garden commuication Association.
Het deed ons erg denken aan het parkje achter King's Cross Station.
We moesten even zoeken naar de cache, maar we hebben hem gevonden.
Nadat we hem gelogd hadden en weer teruggelegd, gingen we even op een bankje zitten om te kijken hoe we het beste terug richting St Pancras konden gaan.
Terwijl we daar zaten kwam er iemand aan die ook begon te zoeken, duidelijk een cacher.
We hebben een poosje zitten kijken, maar hij kon de cache niet vinden en na noga een poosje hebben we hem geholpen.
Op zijn beurt heeft hij ons weer geholpen met de vorige cache, die wij niet hadden kunnen vinden.

In deze discoverden we ook nog TB Renn-Keks Justus

1 opmerking:

Marion zei

Wat zijn jullie aktief zeg! Ik geloof dat ik nu ben bijgelezen...

Wilde dat mijn vriendin, met wie ik aan het reizen ben, ook een beetje meer wilde cachen dan af en toe eentje. Maar ja, een mens kan niet alles hebben. ;-)

Vanaf volgende week ben ik alleen, hier in Frankrijk en daarna in Nederland voor twee maanden. Misschien dat ik zelf wat uit ga stippelen.

Ga zo door. Ik vind het leuk om jullie ervaringen te lezen. Groetjes