donderdag 14 september 2017

Black Woody

19-08-2017
Vandaag was het International Geocaching Day.
We waren van plan om de hele dag te gaan cachen, maar het weer was slecht en daarom hielden we het alleen bij deze cache.
Mowgli was vandaag jarig en daarom zocht hij deze cache uit.
De cache konden we gelijk vinden, het was een houten kist op een paal, met een cijferpslot erop.
Op het deksel stonden allemaal cijfers en de hint zei hoe je het open moest maken, maar dat werkte dus niet.
Nu heb ik al vaker cijfersloten zo open gekregen, dus ik dacht dat probeer ik nu weer en na nog geen 15 seconden had ik het slot open!
We tekende het logboek, discoverden TB Found it! Micro Geocoin.
En toen kregen we er weer een souvenir bij.


2 opmerkingen:

Marion zei

Haha... Bij jou in de buurt geen cijferslot op mijn fiets dus.... 😁😁😁

Jolande zei

Fietsen heb ik nog nooit geprobeerd, maar bij caches is het me al redelijk wat keren gelukt om ze open te krijgen.