dinsdag 5 juli 2016

The Trees of Clapham Common

26-05-2016
Deze cache was dan weer heel makkelijk te vinden en ik kon hem ook zonder problemen loggen en terug leggen.
Dit was de laatste cache die ik gevonden heb in dit park.
Er waren nog meer caches waar ik wel geweest ben, maar
- er was een groep vrijwilligers bezig met onderhoud van het park
- er zat een oude muggle meneer op een bank en na een half uur zat hij er nog
- op 3 meter van de cacheplaats lag een verliefd stelletje, 2 uur later ben ik er nog eens langs    gelopen en toen lagen ze er nog
- er was een cache waarvoor je hoog in een boom moest klimmen
- op een plek was het gewoon veel te druk
- en op een plek was ik te klein om bij de cache te kunnen.
Er liggen er dus nog genoeg om een keer samen met Fairy1 terug te gaan.

Geen opmerkingen: