zondag 29 maart 2015

No.9 Routemaster Bus: cache-route

14-03-2015
Onze 'liefde' voor puzzelcaches is inmiddels wel bekend.
Als we op reis gaan kijk ik meestal even heel vluchtig naar de puzzelcaches, als ik ze gelijk op kan lossen doe ik dat, maar anders geloof ik het wel.
Maar nu was het vandaag Pi-Day en als je een puzzelcache kon loggen kreeg je daar een souvenir voor en ik ben gek op souvenirs :-)
Dus voordat we weg gingen heb ik redelijk wat puzzels op proberen te lossen, zodat als er eentje weg zou zijn of het niet zou lukken om een bepaalde te vinden, we nog andere mogelijkheden hadden.
Voor deze cache moest je eigenlijk met bus nummer 9 een bepaalde route af leggen en dan onderweg op verschillende punten vragen beantwoorden (en dan maar hopen dat er niet bv net een dubbeldekker in je beeld staat...)
Ik ben al zo vaak lopend langs de verschillende punten gekomen, dat ik het geen enkel bezwaar vond om deze puzzel nu met Google op te lossen.
De cache was goed verstopt, maar we konden hem heel snel vinden en daarmee hadden we dus het souvenir verdiend!

Geen opmerkingen: