vrijdag 31 oktober 2014

Herceg Novi Square

29-09-2014
Het viel helemaal niet mee om deze cache te vinden.
Hij moest op een vrij druk punt liggen, dus we moesten steeds wachten op voorbij lopende muggles.
Maar er zaten ook veel muggles op de terrasjes, dus ook daar moesten we voor uitkijken.
De hint "at the height of 2.5 m" leek in eerste instantie duidelijk, maar hoe we ook op 2.5 meter zochten, we konden hem niet vinden.
Uiteindelijk hebben we het opgegeven en zijn we doorgelopen.
Toen we een poos later weer over de trappen het plein op kwamen konden we het toch niet laten om nog eens te zoeken.
Ik ging onder aan de trappen om te kijken waar dat ding toch zou kunnen zijn en toen viel mijn oog ineens op iets waar we nog niet gezocht hadden.
Toen ik daar dichtbij ging kijken zag ik inderdaad dat daar de cache was, maar ik kon er niet bij.
Gelukkig is Fairy1 een stuk langer, hij kon de cache pakken en zo konden we hem dan toch nog loggen.

Geen opmerkingen: