woensdag 24 september 2014

A letter to Knufffingen

01-09-2014
Toen ik de kaart met letterboxen in Hamburg bekeek zag ik dat er op het Hauptbahnhof een letterbox lag.
Het was een routebeschrijving in de vorm van een soort stripverhaal met legopoppetjes die een brief naar Knuffingen moesten brengen.
Ik had toen nog geen idee wat Knuffingen was, maar ik vond het ontzettend leuk gedaan en wilde daarom deze letterbox ook erg graag doen.
Met Google Streetview kon ik de route achterhalen en zo kwam ik uit bij een oude kraan die tegenover Miniatur Wunderland lag.
Dus na ons bezoek aan MW liepen we naar de kraan toe maakte een projektie, liepen een heel stuk onnodig om en kwamen uiteindelijk ongeveer bij het nulpunt aan, waar de gps erg veel moeite had.
Het was hier best druk, want er gaan heel veel mensen naar MW en de Dungeons, maar ze liepen gelukkig wel steeds door.
Na een hele poos zoeken hebben we de cache gevonden en konden we het poststempel van Knuffingen in ons letterbox journal stempelen!

Er waren ook nog twee TB's die we discovered hebben:
- Lars der kleine Eisbär
- Elk tracks bugged.

Geen opmerkingen: