woensdag 6 november 2013

Jardí de la casa Ignacio de Puig

23-10-2013
Een prachtige, rustige binnentuin in de drukke oude stad.
Ik denk niet dat we dit zelf vlug gevonden zouden hebben, maar dat is zo leuk
aan cachen, dat brengt je op de meest onverwachte plaatsen.
We gingen een nano zoeken, maar er kwamen net nog meer mensen aan.
Er stonden hele comfortable stoelen en daar gingen we inzitten, terwijl de andere mensen
de tuin af begonnen te zoeken, dat waren duidelijk ook cachers.
Ik speurde vanaf mijn stoel rond en zag de nano!
De vrouw van het team was er al een paar keer voorbij gelopen zonder hem te zien/voelen,
dus toen ben ik er naar toe gelopen en zei in het Engels waar hij was.
We maakten een praatje terwijl we stonden te loggen en toen vroeg ze waar we vandaan kwamen.
Toen ik zei uit Holland, ging ze in het Nederlands verder, ze bleken uit Belgie te komen, it's a small world :-)

Geen opmerkingen: