dinsdag 14 mei 2013

Convento de S Francisco de Assis

19-04-2013
Een cache op een drukke plaats in Ribeira Grande.
We liepen wat rond en keken waar de cache zou kunnen liggen.
Opeens zag ik iets wat wel zeker de cacheplek zou moeten zijn.
Ik was even helemaal de tourist, één en al aandacht voor die plek
en er even een rustig moment was, dacht ik de cache snel te pakken.
De cache was inderdaad op die plaats, alleen was het geen fotokokertje,
zoals de meeste micro's, maar stond ik ineens met een hele lange cache
in mijn hand en die kon ik niet zo snel wegmoffelen...
Om niet meer op te vallen hebben we die meegenomen naar bankjes verderop,
waar we een hele tijd zijn blijven zitten, totdat de muggles die er eerst stonden
en mogelijk wat gezien konden hebben, wegwaren en toen hebben we zo
onopvallend mogelijk de cache weer teruggeplaatst.

Geen opmerkingen: