zondag 27 november 2011

Floris

26-11-2011
Blogger vind weer dat de foto gedraaid moet worden...
Dit is Floris en we vonden hem in Van Niftrik.
Hij komt uit Nederland en is zijn doel is Carcassone (Zuid Frankrijk)
Hij raced tegen zijn vrienden Godefroy en Roderick en onderweg
wil hij graag op de foto bij alle kastelen waar hij langs komt.
We hebben hem meegenomen de grens over naar Leuven,
dan is hij alvast weer een stukje zuidelijker.
En hij is nu in Griezelsteyn waar hij het kasteel van Falcon
aan het bekijken is :-)
Daar voelt hij zich erg thuis, want het kasteel is van
verre familie van hem. :-)
Helaas kon Floris niet in Griezelsteyn blijven, want hij moet nog
veel meer kastelen bezoeken en daarom hebben we hem
op 30-11-2011 in The USB Hub gedropt, zodat hij
van daaruit verder kan reizen.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Vraag me toch af waarom blogger dat doet...ik heb het echt nog nooit mee gemaakt!!
Leuk dat jullie Floris mee hebben genomen...wil hij wel weer weg bij het kasteel van Falcon??

Jolande zei

Het heeft te maken met de rotatie fuktie op de camera, dat schijnt nogal eens problemen te geven met de Blogger software.
Hier was het trouwens de eerste keer, op MF heb ik er om de haverklap last van.

Natuurlijk wil Floris niet weg, waar zou jij liever zijn, gezellig in Griezelsteyn of in een doosje ergens buiten in de kou lol

trompke zei

Ik wil wel met Floris mee naar Carcassonne. Het spel vind ik erg leuk om te spelen en de stad lijkt me helemaal super. Leuke missie.