En toen was onze GPS dus stuk (zie Rondje Roosendaal #90) Met deze was niet veel meer te beginnen en we hadden net helemaal de smaak te pakken gekregen.
Het viel niet onder de verzekering omdat ik het zelf gedaan had en Garmin Belgie wilde ons niet
te woord staan (die staan bekend als zeer arrogant, onvriendelijk, niet behulpzaam enz en niet alleen naar klanten toe, maar ook naar hun collega's).
Dus gingen er wat telefoontjes en mailtjes naar Garmin Nederland, die het doorspeelde aan Garmin Europa en omdat ze onze GPS niet te repareren vonden en we hem nog maar net hadden, mochten we hem voor een hele lage prijs inruilen (kijk dat is nou sympathiek).
Zaterdags ging Fairy1 met de mail van Garmin Europa naar een winkel hier in de stad toe en hij kreeg zonder problemen een nieuwe mee.
Daar waren we heel blij mee en thuis deden we er gelijk batterijen in zodat we 's middags konden
gaan cachen, alleen deden de batterijen het niet...
Ander batterijen erin, die net opgeladen waren, maar die deden ook niets.
Aangesloten op de pc, maar ook daar deed hij niets, dus konden we niet anders dan concluderen dat deze GPS het niet deed...
Dus ging Fairy1 terug naar de winkel, waar ze nog net 1 exemplaar hadden, die natuurlijk gelijk
gekontroleerd werd.
Hij werkte en zo hadden wij onze derde GPS in nog geen 3 weken...het is niet te hopen dat we iedere week een nieuwe nodig hebben :-)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten